این پیشنهاد توهین‌آمیز است؛ خشم پی‌اس‌جی از رئال!

در فرانسه گفته می‌شود مدیران پاری‌سن‌ژرمن از رئال‌مادرید برای کیلیان امباپه پیشنهادی دریافت کرده‌اند که آن را توهین‌آمیز می‌دانند.

آینده کیلیان امباپه بیش از هر زمان دیگری در ابهام قرار دارد. او که رسماً تا تابستان ۲۰۲۴ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، در نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرد از بند تمدید خودکار که در قرارداد استفاده از آن در اختیار ستاره فرانسوی گذاشته شده، استفاده نمی‌کند. به این ترتیب، او سال آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

پی‌اس‌جی امباپه را با پرداخت ۱۸۰ میلیون یورو از موناکو به خدمت گرفته و از دست دادن رایگان امباپه برایشان مثل کابوس می‌ماند. در نتیجه، همان‌طورکه ناصر الخلیفی اعلام کرد، باشگاه فرانسوی تنها دو گزینه را مد نظر دارد: یا فروش امباپه در تابستان جاری و یا تمدید قرارداد با او.

RMC Sport در گزارشی اختصاصی می‌گوید ناصر الخلیفی که از کنار آمدن با امباپه ناامید شده، آمادۀ دریافت پیشنهاد از رئال‌مادرید بوده؛ اما پیشنهاد دریافتی، مدیران پی‌اس‌جی را به‌شدت عصبانی کرده؛ چراکه آن را به‌مراتب کمتر از ارزش ستاره تیم‌شان می‌دانند. این گزارش حاکی است مدیران باشگاه فرانسوی پیشنهاد رئال را توهین‌آمیز می‌دانند.

باید اشاره شود که رئال‌مادرید تابستان ۲۰۲۱ پیشنهادی ۱۸۰ میلیون یورویی برای خرید امباپه ارائه داد که با پاسخ منفی پی‌اس‌جی روبه‌رو شد. رئال و رئیسش فلورنتینو پرز حالا احساس می‌کنند دست بالا را دارند و فرصت را برای تسویه‌حساب با الخلیفی مناسب دیده‌اند.

 

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.