حمله هواداران خشمگین به خواهر ستاره چلسی!

لورن جیمز، ستاره تیم ملی زنان انگلیس و خواهر ریس جیمز، مجبور شد بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند.

تیم ملی زنان انگلیس امروز در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی نیجریه رفت و موفق شد در ضربات پنالتی از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله بعدی شود.

جیمز در این دیدار به دلیل خطای غیر ورزشی و لگد کردن پشت بازیکن حریف در حالی که روی زمین افتاده بود، با تایید کمک داور ویدیویی از زمین بازی اخراج شد.

به این ترتیب، او سه بازی از همراهی تیم ملی کشورش محروم خواهد بود و حتی در صورتی که آنها موفق به صعود به دیدار فینال جام جهانی شوند هم نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

این بازیکن که یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی زنان انگلیس از ابتدای جام جهانی بود و با درخشش خیره‌کننده‌اش تحسین بسیاری از هواداران و کارشناسان را به دست آورده بود، حالا با شرایطی کاملا متفاوت روبرو شده است.

این اقدام جیمز و ضربه‌ای که به تیم ملی زنان انگلیس زد باعث شده که بسیاری از هواداران این تیم به صفحه اینستاگرام او هجوم ببرند و انتقادات شدیدی را علیه او مطرح کنند.

این شرایط او را وادار کرد که بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کند تا جلوی اظهارات تندی که علیه‌اش مطرح می‌شود را بگیرد و روحیه‌اش بیش از این در این وضعیت ضربه نخورد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.