ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به جهنم است

رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داد ایالات متحده دارد به جهنم تبدیل می‌شود و به همین خاطر است که انتخابات ۲۰۲۴ از هر انتخابات دیگری مهم‌تر است.

به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه «سیریوس اکس‌ام» گفت: برای اینکه با پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ «آمریکا را دوباره باعظمت کنیم»، ارزش دارد که با احتمال حبس مواجه شوم.

ترامپ ۷۷ ساله گفت: این پرونده‌ها و محکومیت‌ها و احتمال حبس اصلا برایم مهم نیست چرا که من برای آمریکا و برای مردم مبارزه می‌کنم.

وی اشاره کرد که نتیجه نظرسنجی‌ها پیشتازی وی را نشان می‌دهند و همین امر حاکی از آن است که مردم از جعلی بودن برخی خبرها آگاهند.

ترامپ در ادامه گفت: برای اینکه آمریکا را دوباره باعظمت کنیم، ارزش دارد که با محکومیت یا حبس مواجه شوم. باید هشدار دهم که آمریکا دارد به جهنم تبدیل می‌شود. کشور ما رو به افول است. به اعتقاد من، انتخابات ۲۰۲۴ آخرین فرصت ماست و به همین خاطر است که این انتخابات از هر انتخاباتی که قبلا داشتیم، مهم‌تر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا را هدف گرفت و گفت: بایدن را به تازگی دیدم. او حتی نمی‌توانست دو جمله پشت هم بگوید. اصلا مساله سن نیست، بلکه موضوع شایستگی است. بایدن حتی نمی‌تواند درست راه برود. به نظر من مردم یک رئیس جمهور باهوش می‌خواهند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.