جنگ جدید خطیر و نکونام بر سر برگزاری تمرین!

برگزاری تمرین استقلال با حضور هواداران یا پشت درهای بسته، به جدیدترین اختلاف میان مدیریت باشگاه و سرمربی تبدیل شده است.

اختلافات میان مدیریت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، هر روز ابعاد تازه تری به خود می‌گیرد. علی خطیر و جواد نکونام در یک جنگ عجیب و در دو سپاه تشکیل شده علیه یکدیگر، وارد یک تنش شدید و بیهوده شده‌اند و دائما در حال پرتاب ترکش‌های این درگیری به سمت باشگاه و هواداران هستند.

در تازه‌ترین مورد از اختلافات عجیب و باورنکردنی طرفین، افراد نزدیک به جواد نکونام از برگزاری تمرین روز جمعه این تیم با حضور هواداران خبر می‌دهند. موضوعی که توسط رسانه‌ها نیز پوشش داده شده و هواداران نیز برای حضور در کمپ ناصر حجازی، برنامه‌ریزی می‌کنند.

اما پس از گذشت ساعاتی از انتشار این خبر توسط افراد مورداعتماد سرمربی، ناگهان رسانه رسمی باشگاه در تلگرام که زیر نظر مدیریت باشگاه و علی خطیر است، اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و مدعی می‌شود تمرین فردا به مانند روزهای دیگر، پشت درهای بسته برگزار می‌شود و حضور هواداران نیازمند دریافت برخی مجوزات است.

از جمله دیگر تناقضات و اخبار متفاوت پیرامون استقلال، می‌توان به بحث مربیان اسپانیایی، حضور گوستاوو بلانکو در تهران، ثبت قرارداد این بازیکن، جدایی بدون اجازه بازیکنانی چون برزگر و سعیدی‌فر، جذب بازیکن جدید خارجی، جدایی و حفظ نفراتی چون مهری، رمضانی، حامدی‌فر و… اشاره کرد.

نکته جالب اینکه رسانه استقلال در تلگرام هر از چند گاهی با انتشار اطلاعیه‌ای، از هواداران درخواست می‌کند که اخبار را از رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیری کنند، اما آخرین اطلاع رسانی و یا انتشار تصاویر از بازی‌ها یا تمرینات استقلال به ۶ شهریور، یعنی دقیقا یک ماه پیش و دیدار رسمی و لیگ برتری مقابل استقلال خوزستان برمی‌گردد.

از آن دیدار تاکنون، جواد نکونام و تیم رسانه‌ای او اجازه انتشار هیچ‌گونه تصویری از تمرینات یا بازی‌های دوستانه استقلال را نداده‌اند و مدیریت باشگاه نیز تاکنون قرارداد افراد مورداعتماد سرمربی برای انتصاب به عنوان تیم رسانه‌ای آبی‌ها را امضا نکرده است.

به هر شکل، باشگاه استقلال این روزها یکی از عجیب‌ترین شرایط تاریخ خود را سپری می‌کند. جایی که مدیرعامل و سرمربی طی ۷۰ روز گذشته کاملا در یک جنگ تمام عیار و در دو سپاه مجزا علیه یکدیگر هستند و به نظر می‌رسد تنها چیزی که برای دو طرف ماجرا اهمیت ندارد، سرنوشت آبی‌ها در رقابت‌های امسال لیگ برتر است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.