بکام: درک نمی‌کنم کی‌روش چگونه مربی منچستریونایتد شد

ستاره سابق تیم ملی انگلیس اعتراف کرد، رابطه‌اش با سرمربی سابق تیم ملی ایران هرگز دوستانه نبوده است.

انتشار مستند چند قسمتی دیوید بکام در شبکه نتفلیکس چند روزی است که توجه رسانه‌ها را به این ستاره انگلیسی معطوف کرده است.

در تازه‌ترین قسمت منتشر شده از این مستند، دیوید بکام به دوران بازیگری‌اش در منچستریونایتد اشاره دارد و به شیوه‌ای غیرمستقیم اذعان می‌کند که هرگز از کارلوس کی‌روش دستیار سرالگس فرگوسن خوشش نیامده و نتوانسته است با او ارتباطی دوستانه برقرار کند.

بکام که در منچستریونایتد و رئال مادرید زیر نظر کی‌روش بازی می‌کرد، درباره سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران گفت: کارلوس کی‌روش … وقتی او به منچستریونایتد آمد من اصلاً او را نمی‌شناختم و هیچ چیز درباره‌اش نمی‌دانستم. نمی‌توانستیم درک کنیم که او چطور به منچستریونایتد رسیده است، اما به هر راهی بود او توانسته بود خودش را برساند.

اینطور که به نظر می‌رسد کینه قدیمی میان بکام و کی‌روش از بین نرفته است. کی‌روش در یکی از مصاحبه‌‌های قدیمی خود درباره بکام گفت: بعد از مدتی بررسی کم‌کم احساس کردیم که دیوید بکام در سرازیری اُفت است. او از وضعیتی که داشت عصبانی بود. سال ۲۰۰۳ بازیکانی مانند بکام فقط یک فوتبالیست نبودند، یک شرکت بودند.

بکام هم مدت کوتاهی بعد اینگونه جواب کی‌روش را داد: من هرگز خودم را در پستی قرار نمی‌دادم که مجبور شوم شیوه بازی‌ام را تغییر دهم. هرگز رابطه‌ام با کی‌روش خوب نبود.

کی‌روش دوران فعالیت خود به‌عنوان مربی منچستریونایتد را سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و از قضا دوران اُفت بکام از همان سال آغازش و رابطه ستاره انگلیسی با الکس فرگوسن هم رو به تیرگی رفت. به همین دلیل بکام سال ۲۰۰۳ از منچستریونایتد به رئال مادرید رفت و با این تیم قراردادی ۲۵ میلیون یورویی بست، اما همان سال کی‌روش هم جانشین ویسنته دل‌بوسکه روی نیمکت رئالی‌ها شد، اتفاقی که برای ستاره انگلیسی چندان خوشایند نبود. البته حضور کی‌روش در رئال مادرید به‌عنوان سرمربی تنها ۱۰ ماه دوام داشت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.