گلپا؛ به علی کریمی ظلم شد/ دایی نباید می‌گذاشت به روغن‌سوزی بیفتد!

اکبر گلپایگانی بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ به تحلیل دلایل شکست تیم ملی پرداخته بود.

احتمالاً بیشتر مردم ایران اکبر گلپایگانی را با آن صدای جادویی و آوازهایش می‌شناختند، اما جالب است بدانید او یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده و در تیم‌های تهران جوان و دارایی هم توپ زده بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ که با ناکامی تیم ملی ایران همراه بود اکبر گلپایگانی در مصاحبه با خبرورزشی درباره برانکو، فدراسیون محمد دادکان و شکست‌های تیم ملی صحبت کرد.

مرحوم گلپایگانی در بخشی از صحبت‌هایش در مورد علی کریمی گفته بود: علت شکست را باید پیدا کرد. چرا علی کریمی با حالت عصبانی بعد از تعویض به لوازم پزشکی کنار نیمکت لگد می‌زند؟ دلیل آن باید مشخص شود. ما همه چیز را احساسی پیش می‌بریم و توقع داریم علی کریمی مقابل آلمان ۶ گل بزند. به کریمی در جام جهانی ظلم شد. ما او را خرد کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به علی دایی پرداخته بود. مرحوم گلپا در مورد دایی گفت: هر قهرمانی چه علی دایی، چه هر کس دیگر باید در اوج خداحافظی کند نه اینکه به روغن‌سوزی بیفتد و خود را خراب کند. چنین کاری زحمات قبلی را بر باد می‌دهد. البته مگر می‌شود منکر زحمات او برای فوتبال ایران شد؟ او ۱۵ سال برای فوتبال ایران درخشیده اما اگر او به موقع فوتبال را کنار نگذارد به خود ظلم کرده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.