رئال مادرید جانشین «وینی» را پیدا کرد

رئال مادرید با ۱۵ میلیون یورو در آستانه توافق با مائورو ایکاردی است.

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی دوران خوبی را در تیمش سپری می کند و در ۱۳ بازی سوپرلیگ ترکیه ۱۱ گل به ثمر رسانده است. مائورو ایکاردی در پیروزی ۴ بر صفر گالاتاسرای مقابل آلانیا اسپور گلزنی کرد و اکنون در رادار رئال مادرید قرار گرفته است.

رئال مادرید به دلیل مصدومیت وینیسیوس جونیور در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی، ایکاردی را به عنوان جانشینی وینیسیوس در نظر گرفته است. رئال در صورت خرید ایکاردی تنها ۱۵ میلیون یورو هزینه خواهد پرداخت و این عاملی بوده که سران تیم اسپانیایی به خرید او علاقه مند باشند.

ستاره برزیلی رئال مادرید بازی مقابل کادیس، گرانادا، بتیس، ویارئال، آلاوس، مایورکا، ختافه، آلمریا و لاس پالماس و بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و یونیون برلین را از دست خواهد داد. او هم‌چنین برای سوپرجام که بین ۱۰ تا ۱۴ ژانویه برگزار می‌شود و هم‌چنین اولین دور کوپا دل ری نیز غایب است.

لیست مصدومان مادرید در حال افزایش است

تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، غایبان بزرگ رئال به دلیل آسیب دیدگی زانو هستند، در حالی که کپا آریسابالاگا، آردا گولر، دنی سبایوس، اورلین شوامنی، جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا همگی در حال حاضر مصدوم هستند.

وینیسیوس در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل برابر کلمبیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ترکیب اصلی سلسائو به میدان رفت. او در دقیقه ۲۶ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه داد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.