دو مهاجم مدنظر میلان در تابستان

سران میلان دو مهاجم را برای خرید در تابستان مدنظر قرار دادند.

به نقل از سایت گاتزتا دلو اسپورت، میلان، سرهو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت را در لیست نهایی نقل و انتقالات خود قرار داده است. روسونری مایل به خرید یک مهاجم خوب در ژانویه و یافتن جانشینی برای اولیویه ژیرو است.

ملی پوش فرانسوی در ماه سپتامبر ۳۷ ساله شد و همچنان یکی از مهره‌های کلیدی تیم میلان است. او در این فصل ۱۱ بازی در لیگ انجام داده است.

گیراسی ۲۷ ساله یکی از بهترین مهاجمان اروپا در این فصل بوده است و در ۹ بازی بوندسلیگا ۱۵ گل به ثمر رسانده است و این باعث شده است که باشگاه‌های خارج از بوندس لیگا نیز به دنبال این بازیکن باشند.

گیراسی با وجود شروع درخشانش، در حال حاضر در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار ندارد چرا که مصدومیت بازیکن گینه‌ای به کین اجازه داد تا از او پیشی بگیرد.

فصل گذشته، نیکلاس فولکروگ و کریستوفر انکونکو هر کدام ۱۶ گل به ثمر رساندند و آقای گل شدند ولی در حالی که هنوز نیم فصل بوندسلیگا نرسیده دو بازیکن تقریبا به رکورد فصل قبل رسیدند.

بازیکن ملی‌پوش گینه‌ای یک بند آزادسازی در قرارداد خود دارد که می‌تواند با پیشنهاد ۱۷ میلیون یورویی راهی تیم دیگری شود اما گزارش شده است که این بازیکن تا تابستان آینده به جدایی از اشتوتگارت فکر نمی‌کند.

جاناتان دیوید، ملی‌پوش کانادایی یکی دیگر از گزینه‌های تیم استفانو پیولی است که می‌تواند با حدود ۴۰ میلیون یورو در دسترس باشد. این بازیکن ۲۴ ساله در ۳۷ بازی فصل گذشته لیگ ۱ برای لیل ۲۴ گل زد اما در ۱۲ بازی این فصل فقط دو گل به ثمر رسانده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.