رسانه ایتالیایی: روی طارمی حساب باز نکنید!

لوکا مارکتی، خبرنگار ایتالیایی می‌گوید« روی طارمی حساب باز نکنید» و بنابرایان اینتر باید با الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ مسیر را ادامه دهد.

نشریه توتومرکاتو وب در گزارشی نوشت که اینتر به دلیل عدم توافق با پورتو تصمیم دارد با مهاجمان کنونی خود به مسیرش ادامه دهد.

لوکا مارکتی، خبرنگار ایتالیایی می‌گوید« روی طارمی حساب باز نکنید» و بنابراین اینتر باید با الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ مسیر را ادامه دهد.

با اینکه مهدی طارمی در این فصل نمایش متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته داشته ولی همچنان گزینه خرید اینتر و جوزپه ماروتا است. با این حال طبق گزارش توتومارکاتو به دلیل تخفیف‌ندادن‌های پورتو، احتمال انتقال طارمی به سری‌آ بسیار کم به نظر می‌رسد.

توتو مارکاتو وب گزارش داد که پورتو بی‌خیال طارمی نمی‌شود و نمی‌خواهد این بازیکن را که در تابستان قراردادش به اتمام می‌رسد با قیمت ناچیز به اینتر بفروشد. بنابراین این موضوع باعث شده تا اینتر به فکر ادامه دادن مسیر خود با مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز باشد و از خرید یک ذخیره دیگر منصرف شود.

اینتر میلان در حال حاضر صدرنشین سری‌آ است و بخت اول قهرمانی محسوب می‌شود. آنها در خط حمله بازیکنانی مثل لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام را در اختیار دارند ولی سیمئونه اینزاگی علاقه‌مند بود با اینکه آرناتوویچ و سانچز را روی نیمکت دارد، در پنجره زمستانی یک مهاجم دیگر خریداری شود.

مهدی طارمی در تابستان شدیداً مورد توجه میلان و اینتر قرار گرفته بود ولی با مخالفت باشگاه پورتو مواجه شد زیرا باشگاه پرتغالی معتقد است که برای خرید مهاجم ایرانی، تیم‌های دیگر پیشنهادهای قابل توجهی ارائه نمی‌کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.