رقیب تازه‌ نفس سامسونگ از راه رسید

شیائومی برای تشدید رقابت با سامسونگ، پرچمدار بعدی خود را زودتر از انتظار رونمایی ‌می‌کند.

افشاگر معروف ویبو Digital Chat Station ادعا کرده که شیائومی در حال آزمایش گوشی هوشمند جدیدی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است. انتظار می‌رود این تراشه‌ی جدید که توسط کوالکام توسعه یافته است، در سری شیائومی ۱۵ حضور داشته باشد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معماری سفارشی جدید کوالکام را به نمایش می‌گذارد و گزارش شده است که بهبود عملکرد قابل توجهی خواهد داشت.

به گفته‌ی افشاگر چینی، سری شیائومی ۱۵ قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور و مهر ۱۴۰۳) به تولید انبوه برسد. به طور معمول، مدل پرچمدار گوشی شیائومی در اواخر آبان یا آذرماه در چین رونمایی می‌شود.

انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸ نسل ۴ زودتر از حد معمول در سال ۲۰۲۴ از راه برسد؛ پس این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه‌ی زودهنگام سری شیائومی ۱۵ نیز باشیم که مطمئناً لقب بهترین گوشی شیائومی را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش‌از این، افشاگری فاش کرده بود که شیائومی ۱۵ مانند گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۴ نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی خواهد داشت. شیائومی ۱۵ پرو از نمایشگر کمی خمیده بهره می‌برد که وضوح ۲K را ارائه می‌دهد و حاشیه‌ی ۰٫۶ میلی‌متری خواهد داشت. شیائومی ۱۴ پرو دارای حاشیه های ۰٫۹ میلی‌متری است.

شیائومی ۱۴ استاندارد به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR۵X و فضای ذخیره‌سازی UFS ۴.۰ مجهز است و از صفحه‌نمایش اولد ۶٫۳۶ اینچی با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت استفاده می‌کند.

گوشی شیائومی ۱۴ پرو که از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد، دارای باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی و صفحه‌نمایش ۶٫۷۳ اینچی با وضوح ۲K است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.