افشای طرح متفاوت گوشی تاشوی جدید سامسونگ

پرچمدار جدید تاشو ظاهراً از لبه‌های براق و زاویه‌دار گلکسی ۲۴ اولترا الهام گرفته است.

اطلاعات گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ در رندرهای غیررسمی فاش شده است و اولین نگاه ما نسبت به تازه‌ترین پرچمدار تاشو این شرکت خواهد بود. تصاویر طراحی را نشان می‌دهند که بیشتر با گلکسی اس ۲۴ اولترا که اخیراً معرفی شده است مطابقت دارد تا لبه‌های مربعی نرم‌تر و گردتر گلکسی زد فولد ۵.

طبق این اطلاعات، ابعاد گلکسی زد فولد ۶ ۱۵۳.۵ x ۱۳۲.۵ x ۶.۱ میلی‌متر در صورت باز شدن است که آن را کوتاه‌تر و پهن‌تر از مدل قبلی خود می‌کند. ظاهراً صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچ مورب است و صفحه نمایش قاب جلویی Galaxy Z Fold ۶ تقریباً ۶.۲ اینچ است.

به جز شکل ظاهری، رندرها گلکسی زد فولد ۶ را با بسیاری از عناصر طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۵ فعلی، مانند سیستم دوربین سه گانه آشنا در پشت به تصویر می‌کشند. سه میکروفون و یک بلندگو در بالای دستگاه دیده می‌شوند که یک میکروفون دیگر، بلندگو و درگاه USB-C در پایین دستگاه دیده می‌شود. کنترل صدا و دکمه پاور به طور مشابه همچنان در سمت راست قرار دارند و جایگاه سیم کارت در سمت چپ قرار دارد.

سامسونگ مشخصات گلکسی زد فولد ۶ را اعلام نکرده است، اما بر اساس این اطلاعات انتظار می‌رود که این دستگاه بر روی چیپست گلکسی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با گزینه‌های حافظه ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی اجرا شود. این دو صفحه نمایش احتمالاً نمایشگرهای OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز باشند و همچنین انتظار می‌رود که سیستم دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در جلو باشد.

با این حال تا زمانی که سامسونگ برخی اطلاعات رسمی را ارائه نکند، مطمئناً اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نخواهیم داشت. به نظر می‌رسد در رویداد رونمایی که شامل عرضه Galaxy Ring نیز می‌شود از این دستگاه نیز رونمایی شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.