برنامه «علی مطهری» برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری چیست؟

نماینده سابق مجلس گفت: در خصوص اعلام لیست برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هنوز فکری نکرده‌ایم؛ اما احتمالا فقط برای تهران، افرادی را معرفی کنیم و لیست بدهیم.

علی مطهری، نماینده ادوار مجلس درخصوص اعلام لیست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به بررسی رزومه بیش از ۱۵۰ نفر و مصاحبه با آن‌ها برای ورود به لیست، گفت: ما برای بستن این لیست، از کسی درخواست معرفی افراد نداشتیم. خودمان با مشاورانی که داریم، این لیست را بسته‌ایم.

وی تصریح کرد: این لیست، منتسب به هیچ شخصیتی نیست؛ نه آقای لاریجانی، نه آقای روحانی، نه آقای رئیسی و نه هیچکس دیگر.

مطهری ادامه داد: این لیست، لیست مستقلی است که من، وقتی احساس کردم گروه مقابل تندروها، مایل به دادن لیست نیستند، تصمیم به آن گرفتم. ما این لیست را ارائه کردیم و برخی گروه‌ها نیز حمایت کردند. بنابراین لیست ما از سمت اصلاح طلبان و یا اصولگرایان و یا این قبیل جناح‌ها نیست.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این لیست، از سمت هیچ گروه یا جناح سیاسی‌ای نیست، توضیح داد: در این لیست، افراد معتدل و عقل‌گرا، هم از جناح اصلاح طلب حضور دارند و هم از جناح اصولگرا. این افراد کسانی هستند که شعارزده نمی‌باشند.

همچنین وی، درخصوص ارائه لیست برای انتخابات خبرگان گفت: در خصوص اعلام لیست برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هنوز فکری نکرده‌ایم؛ اما احتمالا فقط برای تهران، افرادی را معرفی کنیم و لیست بدهیم.

مطهری با اشاره به معرفی افراد برای خبرگان در تهران، بیان کرد: اما در خصوص مجلس، ممکن است برای برخی شهرستان‌ها که لازم بدانیم و نامزدهایی را بشناسیم، لیست ارائه کنیم؛ اما، آنطور نیست که بخواهیم کل کشور را پوشش دهیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.