هری کین‌های فوتبال ایران را بشناسید!

رامین رضاییان و مسعود ریگی هیچگاه موفق به قهرمانی در لیگ برتر ایران نشده‌اند!

بازیکنان زیادی در فوتبال ایران حضور دارند که هیچ گاه نتوانسته‌اند به جام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست بزنند و مدال قهرمانی در آن را به ویترین افتخارات فردی خود اضافه کنند!

به گزارش برترین ها، در این میان شاید نام رامین رضاییان و مسعود ریگی بیش از هر بازیکن دیگری تعجب برانگیز باشد. این دو بازیکن نه تنها در لیگ برتر بلکه در هیچ یک از مسابقات رسمی فوتبال ایران نتوانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند تا به همین دلیل بتوانیم بگوییم ریگی و رضاییان، هری کین‌های فوتبال ایران قلمداد می‌شوند!

قصه رامین رضاییان از مسعود ریگی پر غصه‌تر است! او در دوران باشکوه پرسپولیس با برانکو و یحیی گل‌محمدی عضو این تیم نبود و حتی در قهرمانی مقتدرانه قرمزها در فصل ۹۵/۹۶ قبل از اتمام رقابت‌ها و در میانه‌ فصل به دلیل حواشی که در اردوی پرسپولیس داشت از جمع شاگردان پروفسور کروات کنار گذاشته شد!

البته در کنار دومینوی ناکامی‌های رضاییان این را هم می‌توانیم اضافه کنیم که او در لیگ بیست و یکم از فوتبال قطر دوباره به ایران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را برتن کرد اما در همان فصل استقلال بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شد و همچنین در فصل پیش با سپاهان تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما این تیم سابقش بود که جام را در پایان بالای سر برد!

ریگی هم وضعیت مشابهی دارد؛ او در استقلال پر افت و خیز اواخر دهه نود نتوانست جامی را در آغوش بگیرد و هرچند که به دو فینال جام حذفی با آبی‌ها راه پیدا کرد اما در آن‌جا هم جز ناکامی چیزی نصیبش نشد! در سپاهان هم او به مرادِ دلش نرسید و با وجود تیم کهکشانی که داشتند نتوانست لبخندی به جام قهرمانی در لیگ برتر بزند! ریگی در فصل جاری با پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد و باید ببینیم که او می‌تواند بالاخره و پس از کلی حسرت و ناکامی عکس یادگاری با یکی از جام‌های فوتبال ایران بگیرد یا همچنان طلسمش پابرجا می‌ماند؟

فراموش نکنیم هری کین، تاتنهام را به بهانه جان گرفتن و قهرمان شدن ترک کرد و راهی بایرن مونیخ شد اما پاقدم او به قدری برای این تیم بد بود که نوار یازده ساله باوارایی‌ها در قهرمانی در بوندسلیگا پاره شد!

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.