ردپای ایجنت سابق رونالدو در انتقال طارمی/ پورتو اولین پیشنهاد میلان را رد کرد

جانلوکا دی مارتزیو خبر داد که نخستین پیشنهاد میلان برای جذب مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو رد شده است.

میلان به شدت مهدی طارمی را زیر نظر دارد و می‌خواهد هر طور که شده، مهاجم ایرانی را به سن سیرو ببرد. بازیکن بوشهری تنها منتظر چراغ سبز پورتو برای جدایی است و فاصله چندانی تا حضور در یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال اروپا ندارد.

آن‌گونه که اسکای گزارش داده است، میلان با توجه به نیاز به تقویت خط حمله، هنوز ایده جذب طارمی را کنار نگذاشته است. با این حال، پورتو ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد تا این بازیکن ایرانی را بفروشد. اما شرایط سنی طارمی و اینکه او فقط یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد، سبب شده تا مدیران میلان این رقم را بیش از حد نرمال ارزیابی کنند.

اسکای همچنین از راهکار جالب میلان برای جذب طارمی خبر داد است. روسونری با ژرژ مندس، یکی از بزرگترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال و ایجنت سابق رونالدو که رابطه نزدیکی با پورتو دارد، تماس گرفته و از او خواسته است تلاش کند تا تیم پرتغالی، تقاضاهای اقتصادی خود را کاهش دهد و آیا اینکه اصلا فضای بیشتری برای مذاکره وجود دارد یا خیر.

حالا نیز در جدیدترین آپدیت خبری از مذاکرات طرفین، دی مارتزیو مدعی شده که نخستین پیشنهاد میلان برای جذب طارمی، توسط پورتو رد شده است.

در گزارش خبرنگار ایتالیایی آمده است:

بسیاری از تیم‌های بزرگ سری آ به دنبال جذب مهاجمی برای تکمیل خط حمله خود هستند. دو تیم همشهری میلان و اینتر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع، نراتزوری مذاکرات با چلسی برای بازگشت روملو لوکاکو را قطع کرده است، در حالی که روسونری می‌خواهد شماره ۹ دیگری را به حضور در کنار اولیویه ژیرو اضافه کند.

نامی که هر دو تیم برای آن رقابت می‌کنند، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی است که سه‌شنبه آینده ۳۱ ساله می‌شود. او زننده ۳۱ گل و چهارده پاس گل در تمامی رقابت‌های فصل گذشته با لباس پورتو است.

میلان به صورت جدی برای جذب طارمی وارد میدان شده و اولین پیشنهاد اقتصادی را به تیم پرتغالی ارائه کرده است که طرف مقابل آن را ناکافی می داند. پورتو از یک درخواست اولیه ۳۰ میلیونی شروع می‌کند و این باشگاه حتی اطمینان ندارد که پیشنهاد ۲۵ میلیونی را را می‌پذیرد یا نه. بنابراین پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی به اضافه پاداش‌ها، می‌تواند برای استخدام مهاجم ایرانی ضروری باشد.

در همین حال، اینتر همچنین در حال ارزیابی مشخصات بازیکنی است که در سال ۲۰۱۹ به اروپا آمد، زمانی که یک فصل پیراهن ریو آوه را بر تن کرد، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۰ به دراگائو منتقل شود. بنابراین، روزها و هفته‌ها می‌تواند برای آینده طارمی تعیین‌کننده باشد، کسی که به همراه ژرژ مندس تیم بعدی خود را تعیین می‌کند.

این دقیقاً ایجنت پرتغالی است که به دنبال منافع فوتبالیست ایرانی است که پیش از این ایجنت هیچ بازیکن ایرانی دیگری از میان هموطنان طارمی نبوده است. بنابراین، تصمیم در مورد آینده این مهاجم، به جلسات مشترک میان مندز، طارمی و اطرافیان او بستگی دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.