اوج لج‌بازی ناصر با امباپه: من در ورزشگاهم، تو نیستی!

بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.

تابستان امسال برای پاری سن ژرمن و رئیس قطری‌اش ناصر الخلیفی به یکی از طولانی‌ترین تابستان‌ها تبدیل شده و ظاهرا لحظه‌شماری آنها برای پایان تابستان ادامه دارد.

ناصر الخلیفی از شروع تابستان در جنگی علنی با ستاره تیمش کیلیان امباپه قرار داشته است. امباپه همچنان بر موضع اولیه خود یعنی تمدید نکردن قراردادش در تابستان آینده پافشاری می‌کند و الخلیفی نمی‌خواهد او را به رایگان از دست بدهد.

پاری سن ژرمن در هفته‌های اخیر هر چه در توان داشته برای تحت فشار گذاشتن امباپه انجام داده است. آنها ابتدا ستاره فرانسوی را با خود به تور تابستانی ژاپن نبردند و سپس تهدید کردند که در فصل پیش رو امباپه را در تک تک بازی‌ها روی نیمکت خواهند نشاند. اما همه این تهدیدها باعث نشده کیلیان امباپه از موضعش کوتاه بیاید.

آخرین پرده از جنگ رؤسای قطری پی‌اس‌جی و امباپه خط خوردن نام او از فهرست بازیکنان لوئیس انریکه برای بازی فردا مقابل لوریان است. پی‌اس‌جی فردا در خانه خود ورزشگاه پارک دو پرنس اولین هفته لیگ یک را آغاز می‌کند و خط خوردن نام امباپه نشان می‌دهد الخلیفی حاضر نیست در مقابل این ستاره فرانسوی کوتاه بیاید.

ساعتی پیش رسانه‌ها در فرانسه گزارش دادند در حالی که امباپه فردا شنبه در ورزشگاه حضور نخواهد داشت اما ناصر الخلیفی از قطر به پاریس برگشته و فردا این مسابقه را از نزدیک تماشا خواهد کرد. با اینکه گفته می‌شود امیر قطر هم بازی فردای پی‌اس‌جی را در پاریس خواهد دید اما او در این سفر با الخلیفی همراه نبوده و در ورزشگاه حضور نخواهد داشت.

 

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.