جدایی یحیی تایید شد؟ چراغ سبز برانکو به پرسپولیسی‌ها صحت دارد؟ +عکس

تلاش‌های رضا درویش و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای انصراف یحیی گل‌محمدی از استعفا بی‌نتیجه بوده و به‌نظر باید جدایی این مربی از پرسپولیس را قطعی بدانیم.

مدیربرنامه یحیی گل‌محمدی با انتشار تصویر و متنی معنادار به اخبار و حواشی پایان داد و جدایی سرمربی پرسپولیس را تایید کرد. با این تفاسیر باید به طور کامل و قطعی، پایان همکاری سرمربی سرخ‌ها با پرسپولیس را تاییدشده قلمداد کرد.

مدیربرنامه گل‌محمدی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خسته نباشی رفیق، مرد نجیب، آقای جام‌ها.

به نقل از خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی در حالی از سمت خود در تیم پرسپولیس استعفا کرده که اختلاف امتیازش با صدر جدول که در اختیار استقلال قرار دارد، تنها دو امتیاز است. آن‌هم در حالی که تنها نیمی از مسابقات سپری شده. این بدان معنی است که پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی فرصت جبران را دارند اما مشکل اینجاست که گل‌محمدی از فضای کار در این تیم خسته شده و می‌خواهد استراحت کند!

این ادعایی است که رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آن را تصریح کرده است. او در این باره گفت: گفتند {گل‌محمدی} که این‌دفعه نه پیرامون بازیکن است و نه باشگاه، گفتند فضایی که پیرامون باشگاه به وجود آمده خسته‌کننده است و من در عمر فوتبالم ندیدم و نمی‌توانم کار کنم. وگرنه می‌رفتم فلان تیم و جای دیگر کار می‌کردم و می‌خواهم بروم استراحت کنم.

با این اوصاف باید گفت این بار جنس استعفای یحیی گل‌محمدی متفاوت است و بی‌تعارف، صوری نیست.

دو سه هفته پیش بود که شعار تماشاگران پرسپولیس علیه یحیی گل‌محمدی موجب ناراحتی سرمربی تیم پرسپولیس شد. او به جای رفتن به رخکتن چشم در چشم تماشاگران تیم پرسپولیس شد و متعجب بود که چطور تماشاگران شعار حیا کن و رها کن سر می‌دهند! در حالی که او و تیمش فصل گذشته فاتح سه‌گانه بودند و در این فصل و در شرایط فعلی هم مدعی قهرمانی به‌شمار می‌روند. یحیی گل‌محمدی از بازیکنانش دفاع کرد اما به نظر می‌رسد از شرایط به ستوه آمده و به این نتیجه رسیده است دیگر توان اداره این پرسپولیس را ندارد!

خستگی یحیی گل‌محمدی به تیم هم انتقال پیدا کرده؛ پرسپولیس در مصاف با مس به زعم بیرانوند باید ۴-۱ شکست می‌خورد.

استعفای یحیی گل‌محمدی یک برنامه هماهنگ‌شده نبود. تا جایی که علیرضا بیرانوند از این رفتار گله کرد و گفت یحیی باید با ما صحبت می‌کرد؛ یک خداحافظی، یک تشکر، … غافل از این‌که مربی خسته تنها می‌خواهد برود.

اما چه کسی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

تماشاگران تیم پرسپولیس دوست دارند بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی که قطعی شده، هدایت این تیم به برانکو محول شود. به این خاطر که برانکو طی دوران حضور در تیم پرسپولیس جام‌های متعددی برای این تیم به ارمغان آورد. در دوران حضور وی پرسپولیس به یک تیم قوی تبدیل شده بود و زیبا فوتبال بازی می‌کرد. حتی بعد از جدایی برانکو خیلی‌ها می‌گفتند یحیی گل‌محمدی با تیم برانکو در حال تصاحب جام‌ها است.

برانکو از مذاکره با باشگاه پرسپولیس استقبال می‌کند؟

مربی کروات به این سوال پاسخ مثبت داده است. البته بعد از جام ملت‌های آسیا و پایان تعهدش به تیم ملی عمان. برخی گفتند که برانکو نمی‌تواند سرمربی پرسپولیس شود چرا که به اداره مالیات بدهکار است! این خبر از سوی رضا درویش رد شد؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو برای کار در تهران و پرسپولیس مشکلی ندارد چون مالیات وی ۶ ماه پیش پرداخت شده است.

با توجه به پالس مثبت برانکو برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس و پرداخت مالیات این مربی از سوی باشگاه پیش‌بینی می‌شود برانکو و پرسپولیس بعد از جام ملت‌ها یک بار دیگر قرارداد همکاری با هم را امضا کنند. اتفاقی که جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم پرسپولیس را به حاشیه خواهد برد و با توجه به توانمندی برانکو می‌توان انتظار داشت پرسپولیس بازگشتی پرقدرت به نیمه دوم فصل داشته باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.